РОБОТА З ДИЛЕРАМИ

Багато хто може шукати відповіді на запитання – навіщо потрібні дилери виробникам меблів, невже не можна меблі продавати безпосередньо? Звичайно ж, можна, ніхто не забороняє. Але це стосується лише дрібним виробникам. А якщо справа стосується великих компаній і великих обсягів, тоді доводиться замислюватися про мережу дилерів.
Чи вигідно виробникам меблів працювати з дилерами, адже вони, по суті, повинні знижувати вартість меблів, роблячи знижки? Але знову ж таки розмова йде про великі обсяги і відповідно таке ведення бізнесу тільки сприяє його розвитку. Перш ніж розібратися в принципах роботи меблевих компаній з дилерами, потрібно визначитися, хто такі дилери?
Дилером є підприємство, яке займається збутом продукції, що поставляється меблевими компаніями. Дилери з боку виробника не фінансуються і є незалежними фірмами.
Незважаючи на те, що виробники меблів робить хороші знижки дилерам, все ж така схема роботи для них вигідна. Це обумовлюється наступним:
виробник не піклуватися про витрати на дилерів. В ефективній роботі зацікавлені самі дилери, оскільки від цього безпосередньо залежать їхні доходи;
чим більше розгалужена дилерська мережа, тим більше доходи виробника.
Меблеві компанії з дилерами працюють за передоплатою в 50% вартості від замовленої меблів. Після цього замовлення передається у виробництво. Після того, як виготовлення закінчено дилер оплачує решту 50%.
Оскільки виробники є різні, то і умови роботи з дилерами також можуть відрізнятися. Наприклад, багато, а точніше сказати практично всі компанії надають виставкові зразки за певну суму. Для дилера вартість обходиться близько 50% вартості.
Варто було б згадати і про дилерської націнки на меблі. Стандартної націнкою вважається 40%.
Як відомо, є офіційні і неофіційні дилери. Як же їх відрізнити? Існує чимало ознак, за якими можна відрізнити чи представник офіційним.
Ознаки за якими можна визначити офіційних дилерів:
Оскільки мова йде про меблі, то в першу чергу увагу потрібно звернути на наявність слідів розмітки на деталях. Їх просто не повинно бути, причому навіть на виставковому зразку. Далі потрібно попросити у менеджера каталог продукції тієї меблевої компанії, яка вас цікавить. Тільки у офіційних дилерів буде гідний каталог щодо якості, оскільки виробник вкладає в їх виготовлення чималі суми. Також ви повинні помітити логотип компанії. Якщо менеджер не зможе вам надати такий каталог, то скоріше за все, ви потрапили не туди, куди хотіли. Але каталог це не єдине, на чому потрібно загострювати увагу, адже їх можна і на виставці набрати.
Менеджеру потрібно задати різні уточнюючі питання. Наприклад, чи можливо виготовлення сподобалася вам меблів, тільки з деякими змінами, як це відбитися на вартості? Якщо менеджер відповідає без замішань і скаже, що на вартості це практично не позначиться, то можна бути впевненим, що до офіційного представника дана меблі відношення не має. Це обумовлюється тим, що меблеві компанії випускають меблі серійно. Якщо ж відбуваються якісь зміни, то вони істотно відбиваються на вартості готової конструкції. Важливо уточнити, яким чином буде упакована меблі. Якщо вона фабрична, то повинна бути упакована в гофрокартон.
Якщо розглянути покупку меблів з точки зору покупця, то вони можуть цікавитися різними моментами, які варто було б врахувати. До таких можна віднести прояв інтересу в застосовуваних матеріалах для виготовлення меблів, можливість покупки меблів певної кольорової палітри. Важливим є питання про стандарти якості. Це говорить про те, що кожен покупець може попросити у менеджера сертифікат якості (якщо справа стосується дитячих меблів). Потрібно знати, що звичайна побутова меблі не підлягає обов’язковій сертифікації.

.
Публікації (RSS) Карта Інтекор